söndag, oktober 22, 2017

Söndagssvep, 22 oktober 2017



God morgon söndag!


Härlig kappa i en ull - och mohairblandning, från &Other Stories.


Zaras kollektion med stickade kläder till barn är så mysig!


Hur söt är inte Livlys kaninoverall till de minsta!


Jag vågar inte gå och se IT, men den här postern är lagom ruskig!


Vilken härlig förvaringslösning för en hall!


Claudia Schiffer håller sig varm i stor sjal.


Kirsten Dunst gick på party iklädd pyjamas, pyjamasparty blir det då va?


Vitlöksbröd är så gott, den här varianten ska jag testa!


En härligt kryddad pumpasoppa smakar gott på hösten!



Mums, mera paj!


Malin Persson tipsar om sina favoritplantor, nu ska jag ut och köpa växter! Jag tjatar om det, men fortsätter ändå, sova är så viktigt! Här kan man hålla på koll på olika märkningar, det är ju en djungel! Tom Hanks alltså, jag gillar honom! Oprah Winfreys nya bok ska vara livsomvälvande.  Ha en fin dag!

1 kommentar:

Annika sa...

Första och sista bilden...
Awww ...
SÅ fina.

Det där vitlöksbrödet måste testas. Mmmm ...
Pumpasoppa är verkligen gott
KD i pyjamas, tummen ner.
IT, vågar inte heller se den. Men skulle nog kanske vilja. Precis som jag vill med alla skräckisar, men inte törs.

Tack för ännu ett supersvep!