tisdag, november 14, 2017

Julklappstips till honom



Jomen, nu tycker jag nog det är dags att börja tänka på julklappar! Vad tycker ni? Personligen har jag tänkt på julklappar länge, i min familj drar vi lapp om vem man ska ge till bland de vuxna, så då är det kul att tänka lite mer exakt vad som passar den man ska ge till! Jag ska ge till min pappa, och är det bara jag som tycker det är mycket svårare att köpa till män än kvinnor? Det känns mer begränsat, på något vis. Här har jag iallafall hittat lite inspiration om det är någon mer som har samma dilemma!

Första raden från vänster:
Stilig ullhalsduk från Glen Lossie hos ASOS, även män kan gilla väldoft, doftljus från Paddywax hos ASOS, sensuell fotokonst finns hos Desenio, snygg och praktisk holdall från Barbour hos ASOS, en varm dyrgrip är dunjackan från Patagonia hos Grandpa, läcker kostym i ull från ASOS och så en värmande ullmössa från COS.

Andra raden från vänster:
Ett fint fat till alla små saker man vill ha på samma ställe, hos Artilleriet, inspirerande läsning i boken Let My People go Surfing av Patagonias grundare Yvon Chouniard hos Grandpa, cool luggage tag i skinn från ASOS, sover skönt gör man i påslakanset i ekologisk bomull från H&M Home, vargtröja i merinoullsblandning från GAP och för den pysslige finns boken Lone Wolf läderarbete av Michael Gärtner hos Grandpa.

Tredje raden från vänster:
Små koppar med roligt öra passar fint till espresson, finns hos Konsthantverkscentrum, lyxig rock i kashmirblandning från H&M, emaljmuggar är bra till mycket, både picknick och fest, dessa kommer från Leilas General Store, fin klocka från Sekonda hos ASOS, grå och snygg ryggsäck från ASOS, till kocken passar det bra med förkläde från Lagerhaus, och så ett par mysiga flannelbyxor från COS,

Inga kommentarer: