söndag, november 05, 2017

Söndagssvep, 5 november 2017



Hello November, hoppas ni mår bra?


Supersöt mössa från ASOS.


Jag älskar denna.


Hos H&M finns många fina saker till jul!


Inspiration till höstdekoration i hemmet.


Men jag längtar efter att få dekorera till julen, i år kommer jag gå all in med naturmaterial!


Härligt rum!


Är man på jakt efter boende i Stockholm och har en sisådär 14 miljoner så vore den här lägenheten något!


Den här shakshukan vill jag äta nu!




På min lista på Netflix ligger den här dokumentären om Joan Didion. Läs lite om den här.


Jag tycker det är kul att Mons Kallentofts böcker ska bli film och att de ska spelas in i Linköping! Det här är kul läsning om hur flerspråkiga använder emojis för att få konsensus. Dags att sluta pracka på våra barn urgamla könsroller. Sociala medier och USA är väldigt intressant! Fem vanliga fel man gör när man slänger soppor. Tips på hur man kan hyacinter på tre sätt. Ha en fin novemberdag!

1 kommentar:

Anna, Fair and True sa...

Jag har precis läst två av Mons böcker!