söndag, februari 18, 2018

Söndagssvepet, 18 februari 2018



God morgon söndag! Vad sägs om lite vårkänsla hos sötaste caféet i London?


Härlig klänning från H&M.


Coolaste outfiten kommer från Jesse Kamm.


Söt liten pin med mamma och bebis bambi!


Jag gillar kombon av guld och senapsgula accenter i det här rummet. Resten av hemmet är också fint!




Dallas Shaws garderob är fantastisk!


Blake Lively verkar ha tappat byxorna, men är det någon som klarar av den looken så är det hon!


Kate Mara var på resande fot med maken Jamie Bell, och hyr snygg är inte Kates väska! Ger mig ha-begär!




Det här kikärtsbrödet ska jag testa att göra.


Allt med citron är gott! Dessa ser smaskiga ut.


Emma Sundh skriver befriande om vår kroppsbesatthet och ångest. Jag älskar allt detta som verkar komma i svallvågarna av #Metoo, vi behöver ta alla de här jobbiga diskussionerna och samtalen! Ny forskning visar att det är bäst att låta en förlossning flyta på i naturlig takt så långt det är möjligt. Känns ganska självklart va? Kika på Jamie & Claires audition till Outlander, gulligt! Gwyneth Paltrow delar med sig av sina bästa skönhetstips. Lätt den smartaste idéen i ett kök! Och så här kan du få en avokado att växa. I England är snödropparna framme överallt, jag längtar tills de kommer hit! Ha en fin dag!


3 kommentarer:

Jenny sa...

Jippi för ett nytt, härligt söndagssvep från dig!😊

Anonym sa...

Tapeten i Dallas Shaws garderob! Så fin!
Och jag känner mig så gammal när jag bara tycker det är pinsamt med så korta "klänningar"... Ta på er byxor eller kjol!

Ullis sa...

Vad mycket fina kläder. Avocadon måste jag testa. Vi ska vara stolta över våra friska kroppar. Den lilla pinen ör för söt. God mat. Jösses vad jag längtar efter snödroppar och vitsippor. Men snart så. Fåglarna kvittrar igen. Det är ett vårtecken. Kram.