söndag, april 01, 2018

Söndagssvep, 1 april 2018



God morgon första söndagen i april och glad påsk!


Mycket snyggt hos Madewell, som vanligt!


Vårfint hos Gina Tricot.


Anine Bing har gjort en kollektion med barnkläder, och det är precis så coolt som man kan tänka sig!


Stilren, snygg smyckesförvaring hos John Lewis. Perfekt för vardagssmyckena, och jag gillar att basen är en liten låda!


Lily Pulitzer har designat en kollektion för Pottery Barn, så mycket sött!


Alltså, jag är så sugen på den där sänghimmeln från IKEA! Men samtidigt, jag vet inte riktigt hur jag känner för en sänghimmel...


Den här smoothien med smak av vanilj ska jag testa!






Rosie Huntington-Whiteley är cool i röda läderbyxor!


Dawson's Creek firar 20 år med att vara med på omslaget till Entertainment Weekly.


Kollar ni på Riverdale? Jag tillhör väl egentligen målgruppen, men alltså Skeet Ulrich från Scream var ju så snygg, och Dylan från Beverly Hills! Värt att kolla på bara för dem!


2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, funkar det med sänghimmel? Och hur dammig blir den uppe på?
Snyggt men kanske inte så praktiskt.

Annika sa...

Klart ni vill ha Target ;-)
SÅÅÅ bra affär, och farlig dessutom---för plånkan. Man går in för att köpa lite tejp, och kommer ut 250 dollar senare :-)
Den där vardagssmyckesställningen ÄR jättefin.
Sänghimlar, dammet ...
Ännu ett fint svep!!