söndag, januari 20, 2019

Söndagssvep, 20 januari 2019



God morgon vintersöndag!


Sötaste lilla öronen att hänga smycken på!


Hos Cubus finns merionull till bra pris!


En perfekt husdröm i vitt och beige.


Den där sängen passar perfekt där vid fönstret!


Inspiration till tavelvägg!


Jag är alltid på jakt efter det perfekta bananbrödet!


Den här varma salladen ska jag testa.


Chicken Tinga Tacos låter supersmarrigt!


Gravida Meghan Markle är vrålsnygg i lila och rött!


Olivia Palermo var chic i svart i Paris.


Och Noomi Rapace var supercool i rosa hår och bronsfärgad jacka.


A Cup of Jo skriver om filmen Free Solo, och visst är det något intressant med människor som lever utanför vanliga människors gränser? Weronica tipsar om tv-serien Derry Girls, som utspelar sig på Nordirland under 90-talet och handlar om några kompisar och deras liv mitt under pågående konflikt. Väl värd att se! The Art of Decision Making är väl något vi alla behöver läsa! Har ni sett You än? Säsong två är på väg... Snart är det alla hjärtans dag, I love you latte!


4 kommentarer:

Anonym sa...

Så glad att du är tillbaka med dina härliga svep!🤩 /Jenny

Brysselkakan sa...

Merinoull hos Cubus! Ska spanas i veckan!
Bananbröd/kaka är så jäkla gott men bakas så sällan här... Maken kan inte äta bananer i någon form (beror på att det är stora mängder kalium i bananer) så att baka sådant bara till mig, ja det leder ju bara till att jag äter upp ALLT, funkar dåligt för midjemåttet.

Annika sa...

Så roligt att du kör dina svep igen.
Gillar.
Älskar det där tavelrummet, och den väggen. SÅ mysigt och ombonat och snyggt.

Molly P sa...

Blev inspirerad av den där sängbädden vid fönstret. Alltid fundersam kring sånt mot fönster, men det där såg bara himla mysigt ut.
Önskemål: skulle du kanske vilja tipsa om billiga, fast inte skräpiga och onödiga, presenter till barnkalas? Helst hållbara grejer men som ändå lyckas hamna under eller omkring hundringen? Tänker mig att du har koll på sånt :)