söndag, februari 10, 2019

Söndagssvep, 10 februari 2019



God morgon söndag!


Vem älskar inte en klänning med fickor?! Denna kommer från Joules.


Klassisk vit skinnväska finns hos Banana Republic.


Ni som följt mig ett tag vet att jag har a thing for Ernst, men trots det har jag faktiskt aldrig köpt någon av hans produkter! Kanske är det dags nu, för den här krukan tycker jag är väldigt fint. Som Ernst säger; "i det enkla bor det vackra".


Weleda utökar sin serie Skin Food med body - och lip butter och en lättare version av krämen.




Nu är säsong för blodapelsin, och visst vore denna kaka något att baka!


Warm Lemon Pudding Cake låter som den ultimata vinterdesserten!


Diane Kruger upplever livet som storstadsmamma, där inget är enkelt eller smidigt!




Visst är det så att hemmet är ens borg! Här finns tips på hur man ska göra hemmet än bättre. UnderbaraClara pratar ofta klokt, så också denna gång när hon lyfter att vi borde bo mer kollektivt. Kan inte annat än att hålla med! It takes a village. I sommar kommer andra säsongen av Big Little Lies! Ha en fin dag!

2 kommentarer:

Ninnie sa...

Tack för dagens söndagssvep! Blir glad och uppiggad, den här gråa vinterdagen.

Brysselkakan sa...

Tack för du påminde mig om Weledas skin food, tänkte ju beställa den nya hudkrämen men glömde visst bort det.
Läste Underbara Claras inlägg om kollektiva tankar och nej tack! Som flera skriver i kommentarerna: Skulle inte passa mig alls, inte en sekund! Men vi är olika och tur är väl det!