söndag, februari 24, 2019

Söndagssvep, 24 februari 2019





Klänningen Poppy från Gal Meets Glam är min nya drömklänning!


Snygg väska från &Other Stories.


Allt skotskt är fint! Locharron of Scotland har mycket fint.


Härligt hem i Australien! Jag gillar det lite nötta.


Elsa Billgren visar bilder från Plum Sykes hus i Cotswold, och visst är det sådär brittiskt som man bara drömmer om! För, let's face it, sådär ser det inte ut hemma hos gemene britt... Tycker också det är roligt att Elsa tar upp "fikatraditonerna" som något brittiskt, medan det är något jag starkt förknippar med Sverige! Visst, britterna kan göra afternoon tea, men till vardags blir det mest en cuppa tea och en torr biscuit. Knappast några fikatraditioner att eftersträva... ;)


Minnie Driver har en cool liten lya för helgmys i Malibu. Det där bordet är riktigt coolt!


Min mamma, moster och mormor har alltid haft en överväldigande mängd växter hemma hos sig, och i alla år har jag gått åt en mycket mer minimalistisk växtsamling, men så plötsligt händer det... Tantvarning när man börjar gilla såna här bilder!


Det kan väl knappt ha undgått någon att Meghan Markle varit i New York på sin baby shower i veckan! Snacka om påpassad bebismage...


Carey Mulligan glittrade vackert på filmgala.


Den här vintern har jag varit så sugen på indisk mat, men har inte testat vegetariskt det här året än. Det här receptet verkar gott!


Pannkakor i muffinsform måste jag testa!


Ha en fin dag!

2 kommentarer:

Molly P sa...

Alltid lika mysigt med dina söndagssvep! :)

Susanne sa...

Ja tack till rutig klänning och väska!