tisdag, februari 20, 2007

Dags för tisdagstema! Dagens tema är nyttigt... quoi? Vad har jag att ta kort av som är nyttigt?

Men, så kom jag på det! Träning är nyttigt, och om träningen får en att skratta så är den ännu nyttigare. Om sanningen ska fram så blir jag alldeles för andfådd för att skratta, men ett litet fniss då och då kryper fram! Det är såklart aerobic-striptease jag talar om!



Carmen Electra aerobic striptease är riktigt roligt, även fast det nog dröjer ett tag innan jag kommer visa min striptease för någon... :)

Ni som har läst min blogg länge kommer nog också ihåg att jag hade ett klipp på när Teri Hatcher visade Oprah hur man aerobicsstrippade, grymt kul!

4 kommentarer:

JULIEK sa...

Ha ha jag har skrattat åt denna videoen også, har sett några klipp av den : )

Anonym sa...

Jo det där att röra på sej är välan nyttigt om något..
Alla kan ju inte ha apelsiner/tomater o annat frukt o grönt.
Tjingeling

Anonym sa...

När får vi se din striptease video då??? *väntar tålmodigt*
/Sis A

Anonym sa...

aerobictrippade? Hade jag velat se..*S*