torsdag, mars 15, 2007

Allt och inget

Har fått bakläxa från Tiger att jag inte bloggar tillräckligt, så det är väl dags för en snabbis. Idag har det varit jobb, jobb, jobb, både innan, under och efter jobbet. Har också hunnit med att baka en kladdkaka till min chef, vi ska nämligen göra ett byte; han får min svenska kladdkaka och jag får hans gudomliga, mousse-aktiga chokladkaka, jag lovar den är bättre än chokladkakan i Glasgow till och med (och den var underbar!)! Han har lovat att ta med sig receptet imorrn, så om ni är snälla så kanske jag delar med mig...

Har ni sett månen? Visst är den vacker, till och med från balkongen i England. Det är svårt att förstå att människor faktiskt varit uppe och gått på den. (Hmm, jag blir lite filosofisk när jag är trött...)

I helgen står shopping i Cheshire Oaks på agendan, och sen är det morsdag här, så vi ska äta middag i Liverpool på lördag. Presenten blir visst The Queen på dvd, så jag hoppas jag kan få låna den så småningom. Såg förresten The Devil Wears Prada igen igår, och den är ju så himla bra. Fast jag är nog mer imponerad av kläderna, skorna och smyckena än själva storyn, så jag är väl inte den bästa filmkritikern... :)

Nu är det dags att soooovaaaaa...

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag läser visst din blogg :) every day sis!!!! PÖSS!!!!