måndag, april 16, 2007

Pålsboda vs Madrid

Quelle timing. Jag åker till Sverige en vecka, och då passar såklart Mr M på att åka iväg på en business trip till Spanien. Över en helg. Och hans kollega kommer flyga ner sin fru över helgen. Och vart är jag då? I Sverige. Merde. Enda gången han är på en så pass lång business trip att han är kvar över en helg, och då är det såklart den enda helgen jag inte kan flyga ut. Dubbelmerde.

Pålsboda vs Madrid? Tja, just nu är det inte ett så svårt val, jag lääängtar hem till Sverige, men annars? Hmm... Ni som vill åka på semester till Pålsboda kan förslagsvis hyra den här stugan, och de som föredrar Madrid kanske vill bo på det här hotellet. Själv stannar jag hos mamma och pappa.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Ö R E B R O Ö R E B R O Ö R E B R O Ö R E B R O Ö R E B R O Ö R E B R O Ö R E B R O Ö R E B R O Ö R E B R O

Anonym sa...

Moster tyckte det var häftigt att Rolf Larsson mek. stod med om Pålsboda.
Glottra kapell är inte dumt heller, väldigt fint inrett.
Fast det är klart Madrid....../ullis

Sargoth sa...

Madrid vs Pålsboda? Now that's a jämförelse. ;)

Anonym sa...

är själv jätteförtjust i både kläder och byggnader från just 1920-talet! no shame on pålsboda men de främsta byggnaderna i 20-talsstil ligger faktiskt i glottra även om postnumret säger pålsboda...! ;)

den andra härliga byggnaden i glottra är den gamla skolan - anno 1927 - där det kommer ordnas fester, bröllop, mm i 1920-talsstil från och med våren 2009. tips!

http://www.glittraiglottra.se
http://www.glottragard.se

Anonym sa...

pålsboda där bor jag^^