onsdag, juli 18, 2007

No Pink Barbie för mig

Jag var ju så over the moon över att få se programmet om Victoria Beckham. Och... det var så långtråkigt. Hon kanske kan vara rolig ibland, men oftast är hon bara så up her own a***. Jag fattade inte riktigt om det var en dokumentär, eller om de hade manus, för vissa saker var visst "förbättrade" för teves skull, och hennes amerikanska personliga assistent spelas av en skådespelerska. Så... que?

Det var kul när hon träffade Perez Hilton, och sa att hon inte kunde äta när det var fotografer där, eftersom det skulle förstöra hennes image. Det roligaste var nog den uppblåsbara dockan, men mer... Njae. Vi fick se David i fem minuter i början, när de tog de här bilderna, och det var ju sexi... bra menar jag. Om ni kollar på de här klippen så behöver ni inte se hela "dokumenären". Bra va?

2 kommentarer:

Scrapsystrar sa...

Åh, vad kul att se litegrann av programmet! Blir så fascinerad av hennes liv som verkar gå ut på att shoppa. Vilken dröm! :-)
//Katarina

Miss Marie sa...

Ja, det är väl drömmen! :) Men jag tycker det var synd, för hon verkade agera hela tiden, så man fick aldrig se "riktiga" Posh!