torsdag, augusti 09, 2007

Listkul

Jag snor listan från Tiger

- Sätt din Ipod på blanda.
- Klicka på nästa knappen efter varje fråga.
- Använd sångtitlen som svar på frågan.

1. Hur mår du idag? Eve, The Apple of my Eye - Bell X1
2. Kommer du komma långt i livet? It Might as Well be September - Carole King
3. Hur ser dina vänner dig? One (live) - U2 (hell yeah! :)
4. Kommer du gifta dig? Ett Liv för Mig - The Real Group (snart, hoppas vi :)
5. Vad är ditt livs themesong? Falling Down - Avril Lavigne
6. Vad är ditt livs historia? Check On It - Beyonce
7. Hur är skolan för dig? Stars - The Cranberries
8. Hur kan du komma framåt i livet? Leaving on a Jet Plane - Chantal Kreviazuk (haha, det är ju bara för kul! :)
9. Hur kommer imorgon vara? When Mermaids Cry - Eagle-Eye Cherry

10. Vad är det bästa med dina vänner? The Boy Is Mine - Brandy & Monica (ok, ska jag vara svartsjuk nu, eller?)
11. Vad finns i lager för nästa vecka? Touch - Amerie (ja, nästa fredag då... :)
12. Vilken sång beskriver dig bäst? No Scrubs - TLC (I don't want no scrubs :)
13. Hur är det med ditt liv? She's so High - Tal Bachman (eeehhh, okej...)
14. Vilken låt ska spelas på din begravning? No One Else - Natalie Walker (It's just you and me and no one else)
15. Hur ser världen på dig? Umbrella - Rihanna
16. Kommer du att ha ett lyckligt liv? So Beautiful - Pete Murray

17. Vad skulle du vilja säga till nästa generation? Where The Wild Roses Grow - Nicka Cave & Kylie Minogue
18. Vilken låt beskriver den du är attraherad av? Red Blooded Woman - Kylie Minogue (I'm a red-blooded woman, what's the point of hanging around? :)
19. Har du en djup & mörk hemlighet? Håll Mitt Hjärta - Björn Skifs
20. Brukar folk i hemlighet fantisera om dig? Strawberry Fields Forever - The Real Group

21. Hur kan jag göra mig själv glad? Clementine - Elliot Smith
22. Kommer jag någonsin ha barn? What Can I Do - The Corrs (ja, vad kan jag göra!?)

23. Vad är några tips till mig? Here Comes a Regular - The Replacements
24. Hur kommer jag bli igenkänd? Losing My Religion (live) - Anouk (Thats me in the corner, thats me in the spotlight)

25. Vad är min danssång? Everybody Hurts (unplugged) - The Corrs

Vad säger detta tro ni?! :D

2 kommentarer:

Mie sa...

Ha ha, den var kul!

Tiger sa...

hur ser världen på dig: umbrella! jaa, det var alltid mysigt o komma till dig när det regnade i paris (i linkan med, för den delen!). då fick man te o sån där chokladkaka med päron i. glömmer inte den. glömmer ALDRIG den! ;)