torsdag, november 01, 2007

Amelia och Pernilla

Jag gillar att få bra saker när jag prenumerar på en tidning. Jag faller alltid lätt för erbjudanden om att man får en gåva om man prenumerar på x antal nummer. Gåvorna måste ju självklart vara nåt bra, och därför blev jag glad när jag var inne hos Amelia och såg att de där har ett erbjudande om 4 nr för 69 SEK, och man får välja gåvan själv! Det är ju superbra. Om jag skulle prenumerera (känner inte att tidningen riktigt riktar sig till mig) skulle jag välja väskan och armbandet från Disa, jag tycker de är jättesnygga. Var inne en snabbis på ELLE och DV, men jag kan inte hitta något liknande erbjudande där. På DV är jag med i en panel där man får frågor om vilka gåvor som är bäst, men jag har aldrig sett att man får välja gåvor som ny prenumerant där.

Om ni nu väljer att prenumerera så välj helst inte det hemska
smycket designat av Pernilla Wahlgren, det är verkligen fult. Istället kan ni gå in på Pernillas hemsida och läsa hennes dagbok. Jag antar att hon satsade på sin karriär innan hon gick ut nian och att det är därför hon skriver fasit, jätte-spännande och test-föreställningen. Och nu utsätter hon sin son för detta. Kolla det sista klippet och kräks!


(Nej, jag gillar inte Pernilla Wahlgren heller.)

Inga kommentarer: