torsdag, november 01, 2007

Bloggtips

Imorgon bär det av söderöver för bröllop, så det blir ingen bloggning då, såklart! Kära besökare som kanske kommer sakna mina inlägg lite kan ju titta in på bloggarna som jag rekommenderar här bredvid. Jag har lagt till några nya bloggar de senaste dagarna, som snabbt har blivit favoriter hos mig.

Beautiful Ones skrivs av Annika Marklund (ja, hon är dotter till Liza Marklund) och hon är precis så egofixerad som man ibland önskar man själv var. 80% av hennes blogg består av bilder på henne själv, men när hon skriver gör hon det otroligt bra.

Julias Vita Drömmar är en inredningsblogg, men jag skulle kalla den mer för pysselblogg (and I looove pyssel) så man kan få en hel del tips därifrån.

Lolita skriver om mode och andra intressanta saker. Underbart ytligt!

Linneas Skafferi är en matblogg och jag har redan fått en hel del bra tips på recept därifrån.

Martha Stewarts Blog behöver väl egentligen ingen vidare presentation. Det jag gillar med Marthas blogg är att hon verkligen tar sig tid att skriva och även har en hel del bilder. Bra inspiration!

Tre Flickor skrivs av en mamma som går igenom en skilsmässa. Hon skriver väldigt öppenhjärtligt om saker som händer i hennes närhet, utan att för den skull lämna ut någon.


Så nu hoppas jag att ni har något att göra tills dess att jag kommer tillbaka! :)

2 kommentarer:

Akira ♥ sa...

Tack för tipsen... ska allt skummas igenom!!

Anonym sa...

Tre flickor är en underbar blogg!