torsdag, december 20, 2007

På tal om bilder....

Jag och Engelsmannen hade storstädning hos min farmor för några dagar sedan. Farmor fick en stroke för några år sedan, så nu är hon inte särskilt mobil och klarar inte av hemmet, så vi brukar se till att hon får en storstädning runt jul. Det hör också till att jag hittar något fint som jag får av farmor, och den här gången blev det det här vackra fotot på min farfarsmor i en otroligt vacker ram! Jag gillar verkligen gamla saker, särskilt när de har en så vacker patina som denna och om den är personlig. Sånt gillar jag!

3 kommentarer:

Annika sa...

Japp, sådana presenter gillar jag också. Jättetrevliga OCH vackra!

Desiree sa...

Åh vilken jättefin present. Underbart att ha.

Millan sa...

Ja jatte fint!! jag alskar att kika pa gamla foton!