tisdag, januari 29, 2008

Mademoiselle Chanel

Blake Lively är gudomligt söt i Chanel från topp till tå. Mademoiselle Coco skulle vara stolt!

Idag börjar ju Gossip Girl klockan 9 på kanal 5, det har väl ingen missat? Den enda som nog kommer missa det är jag, eftersom jag har en dejt med ett gäng utbytesstudenter ikväll! Är Gossip Girl ett giltigt förfall, eller ska jag bara ringa och sjukanmäla mig?

Jaja, om jag inte kan se Gossip Girl ikväll så får vi väl hoppas att det går i repris nån gång, om inte får jag väl nöja mig med bilden av Serena i Chanel!

Den där kappan/cardigan är bara för söt...

2 kommentarer:

Tiger sa...

äh, missa GG. du får en present i övermorgon på posten... ;)

Desiree sa...

Jag gillar den långa koftan, klänningen och pärlhalsbandet. Lite 20-tal över det hela och jag är riktigt förtjust över 20-tals mode.