söndag, februari 03, 2008

Något som glittrar

Jag tror att Lisbeth Dahl ska bli min nya bästis, för hon gör sjukt fina saker! Jag skulle inte ha något emot att få vad som helst från henne, men dessa saker är ju finast. De små örhängena med rosett är så Blair Waldorf, och jag har åtminstone ingen väckarklocka just nu, så en med strasstenar skulle ju vara perfekt, eller hur? Örhängeshållaren har jag tjatat länge om nu, men jag vill (behöver faktiskt nästan) verkligen ha den, så praktiskt ju! Antar att det är fler än jag som har örhängen som bara fastnar i varann när de ligger i en skål eller smyckeskrin? Det är inte roligt!

Lisbeth Dahl finns bland annat hos Chique, Elsas Hem och Syster Lycklig, så nu vet ni vart ni kan leta efter den perfekta presenten till alla hjärtansdag eller till namnsdag eller födelsedag eller vilken annan dag som helst!

Inga kommentarer: