lördag, februari 02, 2008

Rött, vitt och rosa...

... är mina nya favoriter! Jag har aldrig förstått dom som säger att rött och rosa inte går att kombinera, för det går ju faktiskt alldeles utmärkt!
På sängen har mina rödvita kuddar från Himla och rödvita pläd från Gripsholm fått sällskap av mina hemmasydda kuddar i rött, vitt, rosa, gult och grönt. Jag blir lika glad av färgerna varje gång jag går förbi sängen! :)
I fönstret tronar en plättar i luften med lånad kungakrona från kära mamma. Jag försökte länge och väl att hitta en egen kungakrona, men till slut sa mamma att jag kunde ta hennes, jag antar att hon var trött på att gå in i varje blom- eller inredningsaffär för att leta kungakrona! :)
Min gamla almanacka fick inte plats med alla lektioner och möten med grupper, så då fick jag skaffa en ny! Jag gjorde den lite egen genom att ta bort försättsbladet och istället sätta in ett eget foto. Det får mig att le varje gång jag tar upp den! :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Va fint du gjort!/ullis

Desiree sa...

Visst passar rött och rosa ihop. Kungakronan var jättefin. Jag har inte sett sådana tidigare men den var läcker. Vad fint du har hemma.