måndag, mars 24, 2008

Fina väskor för våren

Det är dags att köpa vårens väska! Jag tycker ni ska satsa på en i färg, som passar bra ihop med alla svarta, grå och mörkblå jackor som vi svenskar klär oss i. Om ni nu inte vågar färg så finns det en hel del snygga mörkbruna väskor, som är klassiskt eleganta. Numera finns det skinnväskor i alla möjliga prisklasser, så varför inte satsa på en sådan? Sveriges utbud är inte så värst stort, så passa på när ni är utomlands. Om i åker till UK så tycker jag att ni absolut ska ta en sväng förbi Debenhams som har många snygga väskor, och så snygga kläder förstås!

3 kommentarer:

Desiree sa...

Jag tyckte den röda var himla fin. Jag är svag för rött och det är en av mina favoritfärger.

Miss Marie sa...

jag gillar också rött! det är ju så snyggt! =)

Annika sa...

Och jag är ju en Boden-tjej. Köper rätt mkt från Boden online. Tycker så mkt om Bodens kläder. Fast här "vann" Debenhams väskorna.