lördag, april 26, 2008

Mes Amies

Kortet ovan är taget en varm kväll i juni för en sisådär 5 år sedan. Platsen var Saint Germain-en-Laye och vi hade just avnjutit en väldigt god middag och det var Tigers sista kväll där. Vi andra hade några veckor kvar men ville bra gärna vara i Tigers skor, eftersom hon skulle åka på semester till Nice dagen efter. Det var några månader efter vårt besök hos Toni&Guy, så jag kunde styla håret lite grann som jag ville iallafall. :)

Kortet nedan är taget några månader senare, under en utekväll i Linköping. Tiger och Pernilla (också från au pair-tiden) kom och hälsade på mig. Platsen är kön till ett uteställe i Linköping, datumet är vinter och det är riktigt svinkallt! Och jag har brunt hår!

Två av mina finaste vänner som jag vet alltid finns där även fast vi inte träffas så ofta. Jag är så glad att jag har er!

2 kommentarer:

Tiger sa...

Gumman! Blev nästan tårögd nu! Jag finns alltid, alltid för dig! Och som jag sa till dig för inte så länge sen, du är en av de otroligt få människor på denna jorden som jag kan vara 110% mig själv med. Är så glad att jag har dig också. Älskar dig! DU ÄR EN DIAMANT. En underbar människa som förmodligen inte förstår hur vacker du är. O tur är väl det, huuuu vad odräglig du skulle bli ;)

Pusspuss, min sötsak!

Anonym sa...

Blir lycklig bara jag ser dessa kort. Paris, du o T har en väldigt speciell plats i mitt hjärta.

Du är fantastisk på alla sätt och vis, och jag är så enormt glad över att du är min vän.

kramar Pernilla