tisdag, maj 20, 2008

Böcker

Jag älskar bokaffärer. Jag är en sån som kan strosa runt i en halv evighet bland böcker. I Sverige är utbudet inte så värst stort, men i England kan jag njuta för fullt. Och jag kan föreställa mig njutningen jag har att vänta mig om jag någon gång besöker en bokaffär i USA... heaven! Tyvärr så köper jag dock inte så mycket böcker i affärerna, utan de flesta inköpen sker över nätet istället, av den enkla aneldningen att det är så mycket billigare, särskilt när man som student får gratis frakt. Jag gick en sväng i en bokaffär idag, och böcker som Fashionista och A Piece of Cake kostar mellan 80-130 kronor mer där än online, det gör ganska stor skillnad för en fattig student! =) Visste ni förresten att man kan köpa Pottery Barns böcker på Bokus? Det blir kanske något att utforska närmre...

Inga kommentarer: