söndag, juni 29, 2008

En fluga på väggen...

Ni vet när man är på nåt ställe, ett tåg, fik eller någon annanstans, och man råkar lyssna på ett samtal, som några man inte känner, har? Och dom diskuterar någonting som du vet svaret på... What to do? Idag hände det mig på tåget, två herrar satt och diskuterade huruvida det skulle spelas någon bronsmatch i EM eller inte? Jag visste att det inte skulle spelas någon och var riktigt nära på att säga det, men beslöt mig sen att inte göra det. Jag tvivlar på att de båda herrarna skulle ha litat på en liten flicksnärtas ord.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hehe ja det är lockande att lägga sig i när man vet svaret! Du skulle ha flikat in o sen kollat in deras miner ;) fast det är ju fult att tjuvlyssna ;)

Miss Marie sa...

fast om man har en jättehög konversation på ett tåg så får man räkna med att folk kan höra vad man säger!

Anonym sa...

Jag hade nog faktiskt sagt svaret om jag vetat det. Jag hade inte stört mig själv ifall någon hade gjort likadant mot mig, tvärtom hade jag bara blivit glad över att få reda på rätt svar. Pernilla