onsdag, juni 04, 2008

Ingen Mrs President

Jäklar, jag hoppades på Hillary in i det sista. Jag tycker att det är på tiden att det blir en kvinnlig president. Förresten tycker jag det är på tiden att Sverige får en kvinnlig statsminister, är ju nästan en skandal att ett sådant "jämställt" land aldrig haft en kvinnlig statsminister, när länder som Norge och Finland och till och med England har/har haft kvinnliga statsöverhuvuden. I nästa val får ett parti med en kvinnlig partiledare min röst (förutom Maud Olofsson för henne gillar jag inte), bara så ni vet.

1 kommentar:

Desiree sa...

Det var synd att hon inte vann men det sägs ju att hon inte helt har gett upp och gärna ställer upp som Vice president. Det viktigaste är dock att nästa president i USA blir en demokrat (Obama) och inte någon republikan som vill fortsätta kriga.