onsdag, juni 04, 2008

Trångt var det här!

Ordlös Onsdag hos Nejma i Marocko

16 kommentarer:

Miss Marie sa...

På ett folkrace går det ofta hett till, och vurpor får man räkna med! Kul att titta på! =)

Anonym sa...

Påminner mig om sommar på Dunteberget i Motala. :))

Lotta 8`) sa...

Härlig bild 8`)

Anonym sa...

Det må man säga!

Anonym sa...

Ja, det kan man säga. Men vilken härlig bild!!!!

Marika på Odlingspyssel sa...

Jag får lust att smutsa ner mig lite när jag ser din härliga bilbild :)

Nina sa...

Det där ser kul ut, det skulle jag vilja prova på!

Anonym sa...

Ja, man kan ju undra om det är så ordlöst inne i bilarna!! Jag skulle nog sitta och gapa om jag körde!

Sara sa...

Det ser ut till att kunna bli rejält smutsigt...

Anonym sa...

Det var roligt att kolla när killarna körde. De satsar verkligen för fullt!! Skön bild! Akira

Åsa sa...

Högaktning till alla folkraceförare, dom är dom enda som åker i bilar av samma årsmodell som mig =)

Cattis sa...

Dammigt, smutsigt och säkert jättevarmt i solen :-)

men visst är det kul att titta på!

Pumita sa...

Trångt och dammigt! Men säkert kul - har själv aldrig varit på en sån tillställning.

christel sa...

Wow! Det där skulle jag vilja se i verkligheten!

Gullvi Fredriksson-Sten sa...

Här händer det mkt

Gullvi

Kent Filppu sa...

Bortsett från allt damm så ser det ut som vilken dag som helst på vägarna här :-)