söndag, september 21, 2008

Söndagsmys

Idag har jag ätit brunch! Vi har hört i flera år att brunchen på Scandic i Linköping skulle vara något extra, så nu, efter x antal år i Linköping så bestämde vi oss iallafall för att vi skulle äta där! Och nja, jag är inte helt såld. Som en vanlig hotellfrukost ungefär, varken bu eller bä. Det roligaste var ju att pressa sin egen juice, och att kolla andra som pressade sin juice! Det krävdes en viss teknik... =) Roligast idag var också mitt svarta hårband med stenar (fast stenarna syns inte på bilden!) som jag fyndade på rea. Tror att det passar jättebra till klänningen som jag ska ha på dopet!

4 kommentarer:

Tiger sa...

Har de börjat med brunchen igen!? Den slutade de ju med typ 2001... Var det inte bara vanliga hotellfrukosten ni åt då? Då de hade brunch hade de ju american pancakes, pajer, kycklingfiléer, våfflor, you name it!
Avis är jag iaf! Hade gärna suttit där o myst med er. Men bara med en kopp kaffe. Av förklarliga skäl är jag galet trött på Scandics frulle! ;)

Stor kram!

Anonym sa...

Marie!!! bilden på mig e ju hemsk!! /v

Anonym sa...

Wow va fint kort på dig Marie!!!!

Miss Marie sa...

tiger - det kanske förklarar varför det såg ut som en hotellfrukost då...!

v- icke då!

akira - tack!