tisdag, oktober 21, 2008

Torka blommor

Operation torka blomblad pågår för fullt. Självklart är det till bröllopet, och självklart är det till gästerna som kan kasta lite lycka och kärlek på oss när vi går ut från kyrkan. Jag torkar blommor, mamma har varit ute i trädgården och klippt bort alla rosor och torkat dom och pappa har till och med köpt rosor till mamma med tillägget att de ska torkas till mig, hur sött är inte det? Hela familjen är inblandad, precis som jag vill ha det! Frågan är nu hur mycket blomblad det egentligen krävs?
Så här vill jag att det ska se ut när vi går ut från kyrkan! Blomblad i en massa färger ger onekligen bra fotomöjligheter!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Va härligt det ser ut. De rosa rosorna är snart också tid att torka./ullis

Anonym sa...

Hmm... Du får sprida vidare att du vill ha torkade rosor. Just nu har jag inga att torka, men du kanske kan hjälpa mig få det;)??

Miss Marie sa...

ullis - bra, häng upp dom på tork bara! :)

akira - jag ska försöka ge lite vinkar...