torsdag, november 20, 2008

Ljus

När det blir mörkt klockan 4 på eftermiddagen är det riktigt skönt att komma hem och tända ljus. För ljusen tänds varje kväll hemma hos mig, annars mår jag inte bra! Jag hittade den här fina ljusstaken i ljusrosa pressglas på loppisen, och visst passar den bra hemma hos mig? Jag vet inte hur jag klarat mig utan den i alla dessa år! :) Vissa saker faller man bara pladask för... Och nu finns det hyacint hemma också, så jag väntar bara på att den ska börja blomma så att julen kan komma!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Marie, liten fråga...var köpte du vasen för din hyacint?? Köpte en hyacint igår men har ingen vas som "passar"..kram victoria

Miss Marie sa...

vickis - jag köpte den på ica maxi! väldigt classy... ;)

Anonym sa...

Maxi here I come=)/Viccan