tisdag, november 18, 2008

Smile

Ja, det här med bröllopsfotograf är en never ending story. Cateringfirman är vald och klar och frisör är jag inte heller särskilt orolig över, i värsta fall får jag bara fixa frissan själv, men det här med fotograf är ju lite speciellt. Fotografierna och ringarna är ju det mest bestående av de val man gör inför bröllopet. Jag vet ju att jag kommer vara strålande på bröllopet (har ni sett någon brud som inte strålar på sitt eget bröllop, eller?) men jag vill ju gärna att det ska visa sig på fotona också! De här fotona tycker jag är jättebra. Det fångar stämningen, får med allt det viktiga i fokus och är tekniskt bra helt enkelt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja fotografen får nästan ta korten i ett oväntat ögonblick så ni inte står uppställda med ett påklistrat leende på läpparna. Det är inte det l'ättaste att se naturlig ut på foto.