tisdag, november 18, 2008

Underklädesfunderingar

Jag är på jakt efter nya underkläder och då passar det ju bra att Victoria's Secret nyss haft visning! Men jag är lite undrande över exakt hur de har tänkt att man ska få på sig kläderna när man har en gigantisk rosa rosett på ryggen? Och kedjorna över kroppen, tror ni inte att de kan skava lite under tröjan och jeansen? Och smycket över naveln, är det ett kyskhetsbälte? Eller vad tror ni? Mycket att fundera över som ni hör. Men Heidi Klum ser ju glad ut iallafall!

3 kommentarer:

Anonym sa...

men lilla vän... med dessa vackra underkläder med kedjor, gigantiska rosetter osv så behöver du ju inga andra kläder ju :D du kan ju tom extraknäcka som julgran i detta raffset!!

Miss Marie sa...

akira - jag frös idag när jag cyklade till skolan så jag tror jag skulle frysa alldeles för mycket i den där outfiten!

fast julgransextraknäcket var en bra ide´!

Desiree sa...

Ha ha ja det är en bra fråga. Victorias underklädesshow inför julen har verkligen blivit något stort. Det känns som de kör med större och värre kreationer för varje år som går.