torsdag, december 11, 2008

Förlovningsringen

Gissa vad jag har på mitt vänstra ringfinger?

Jo, det stämmer! Jag har fått tillbaka min förlovningsring!


Vid det här laget känner ni säkerligen till the never-ending-story om ringen som började i april och nu faktiskt (ta i trä) verkar ha fått sig ett lyckligt slut! Hel otroligt. Och det tog bara 8 månader att få den lagad... Så nu sitter den och gnistrar på mitt finger igen, precis där den ska vara! :) Jag kan varmt rekommendera Wissings Guld i Linköping! Däremot bör ni såklart hålla er borta från allt som har med Guldfynd att göra (hualigen!).

3 kommentarer:

Desiree sa...

Äntligen har du fått din fina ring tillbaka! Den är ju jättefin. Jag gillar verkligen designen på den. Hoppas nu att den inte ska strula mer. Det är faktiskt helt otroligt att du behövde vänta på den så länge som du gjort. Väldigt dåligt av guldfynd. Men nu tycker jag att du ska tänka på hur fin den är istället.

Anonym sa...

Ohhhooooo jippi!!! Äntligen...!!! Då kan bröllopet bli av :D

Miss Marie sa...

desiree - ja, nu ska jag njuta av den! men det känns bra att jag inte gav mig innan den var helt perfekt! nu är den precis som innan!

akira - jajamänsan! :D