måndag, januari 19, 2009

Hallen

Hemma i min lägenhet i Linköping är hallen liten, liten. Inte lika liten som köket, men ändå liten. Jag får plats med en liten byrå där and that's it. I lägenheten i München är hallen... lite konstig kan man säga. Det är ingen riktig hall utan man kommer in i lägenheten, direkt till vänster är toaletten rakt fram till vänster lilla sovrummet, rakt fram till höger dörren till vardagsrummet och till höger är köket. Så det är ju liksom ingen hall, bara lite golv, typ. Kvadratmetern är väl hyffsad för en hall, men det finns ingenstans att ha grejer! Så när jag skaffar mig ett riktigt hus så ska jag ha en bra hall med mycket avställningsyta, skoställ och hängare. Lite grann som i collaget ovan.

Matta, skoställ, knoppar och bänk med förvaring är från IKEA, tapet från Rusta och lampa och stol från Pottery Barn.

Inga kommentarer: