tisdag, februari 10, 2009

Mer inspiration

Inspirationsbilder kan jag aldrig få för mycket av! Den här bilden är så härlig. Kasta buketten vill jag göra! Det blir någonting att skriva upp så jag inte glömmer det mitt i allt på själva dagen!
Den här bilden med pionbuketten... Alldeles underbar!
Fart och fläkt är alltid kul!
Gammeldags vackert är den här bilden. Skulle lika gärna kunna var från 50-talet som från 2000-talet.
Winter Wonderland, som taget ur Sagan om Ringen. Vackert och drömlikt, men det får mig ändå inte att vilja gifta mig på vintern! Kallt, kallt, kallt... men vackert!
Som sagt, fart och fläkt är kul! Och ser ni hennes tatueringar på armarna som nästan blir som ärmar på klänningen? Snyggt!
Strandsnyggt. Men det enda jag kan tänka på är; får inte tärnorna in jättemycket med sand i de där skorna? Flip flops känns lite mer passande, eller barfota!
Och den här bilden gillar jag för blicken hos damen, ser ni all den kärlek i blicken? Underbart!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vinterbiloden såg härlig ut, det såg inte så kallt ut. På standbilden kunde de väl ha sträckt lite på sig. De står ju o hänger. Bilden längst ner är ju jätte het!!

Mia sa...

1, 3, 5 nerifrån var ju underbara. Jag gillar så när man uttrycker något personligt och unikt. Det blir liksom inte bara ytterligare en vit klänning, ytterligare en ceremoni. Tycker sånt borde spegla den egna själen, det är ju liksom det det handlar om.

Ska du gifta dig?

Skönt att du hade koll påNathan Larson, vilken snygging! Nu är man väl ännu mer avis på coola Nina. :)

Kram Mia

Annika sa...

Sista bilden är superfin!
Tänker du kasta din egen bukett? Här i US, och säkert i england också, är det supervanligt att bruden har en liten "kastbukett" som hon kastar till alla singeltjejerna.
Pionbuketten ÄR underbar!!

Miss Marie sa...

akira- vi får tänka på att sträcka på oss! :)

Mia- jag håller med, man ska få det så personligt som möjligt! så tråkigt med foton som ser likadana ut!

ja, jag gifter mig med min Engelsman i juli i sommar, så du kommer få se mycket bröllopsinspiration här på bloggen! :)

Annika- aha, det har jag inte ens tänkt på! trodde att alla bara kastade sin egen bukett! :)