måndag, februari 16, 2009

No kostym

Engelsmannens bror åker till Nya Zeeland idag och ska vara borta till juli. Och han har ingen kostym till bröllopet. Nämde jag att han är Engelsmannens best man?

Han kommer tillbaks till England lördagen innan bröllopet, så han räknar med att hitta kostym på söndagen eftersom han åker till Sverige på måndagen.

Jag har berättat för Engelsmannen att om inte brodern passar in med oss så får han stå bakom ett träd på fotona! Engelsmannen blev inte alltför glad över det.

Men photoshop finns ju alltid iallafall. Jag kan sätta dit ett träd över honom i efterhand. No problem.

4 kommentarer:

Anonym sa...

HAHAHA ja ett träd kan vi alltid fixa dit ;)

Tiger sa...

Jag älskar dig för din härliga humor!!! ((Och ärlighet!!))

Nu har M köpt kostym till bröllopet iaf! Så slipper ni retuchera honom från eventuella bröllopsbilder också! ;)

Miss Marie sa...

Akira - bara dom inte tar bort alla träd innan bröllopet! :D

Tiger - Ujuj, redan kostym? Då är han före Engelsmannen! :D Snyggt jobbat!

Desiree sa...

Tror du inte att det ordnar sig. Jag tror han hinner fixa kostymen. Ha ha ja tur att photoshop finns
;-)