fredag, mars 06, 2009

Fredagstema- Min Bloggplats

Under Mars månad är det Erica som bestämmer fredagstemat. Månadens första tema är min bloggplats.

Jag har ingen speciell bloggplats. Jag är ute och far så mycket att det är sällan jag är på samma ställe varje fredag! Just nu sitter jag vid mina föräldrars köksbord. Ibland vid mitt eget skrivbord, i sängen eller i soffan i München. Det beror på liksom. Det enda som är samma är att jag alltid bloggar på min älskade VAIO och att jag har ett glas vatten bredvid datorn. Ja, jag vet, livsfarligt, vad skulle jag göra om jag hällde ut vattnet över datorn och den förstördes? Katastrof! Men men, jag blir ju törstig! Jag gillar VAIOn eftersom den är lite mindre än min gamla laptop och så får den plats bra i väskan och så är den snygg! Sånt är ju alltid viktigt! :)

Vill ni se fler fredagstemare så får ni klicka er vidare här nedanför!

Nilla, Simone, Desiree, Annika, Anne,Petra , Millan, Anki, Marianne , Victoria, Cecilia,
Leopardia, Strandmamman, Jemaya, MiaD, Lena, Erica, Marie, Saltis, Lia, Marina, Jennie, Anna, Moster Mjölgumpa, Sparkling, Taina, Christel, Musikanta, SaraUnder ytan, Marskatten, Emma, Västmanländskan, Lena W

12 kommentarer:

Moster Mjölgumpa sa...

Vatten måste man ju ha. Stoppa in laptopen i en genomskinlig plastpåse vetja!

Mia sa...

Har tänkt samma tanke många gånger för jag har också alltid ett glas vatten på skrivbordet. Men än så länge, peppar, peppar!

Anonym sa...

Du får skaffa dig en sportflaska att ha vattnet i. Så det inte rinner ut lika mkt lika fort... Din laptop är riktigt snygg!! *önskar mig en sån*

Fritt ur hjärtat sa...

Aldrig vatten men alltid kaffe;-) Snygg dator är något jag inte förstår än. Önskar en platt skärm...alltid ett framsteg!

underytanjag sa...

Hej det låter trevligt att vara i farten det var länge sedan för mig nu som varit mammaledig 5 år, liksom i farten på ett annat sätt numer mellan dagis, lekpark och ICA. Kul att hitta till dig, bröllop snart? Har själv gift mig två gånger ;)

Sara sa...

Oh, vad snygg den är!
Jag måste skaffa en ny dator efter en liten olycka med kaffekannan... ;)

Desiree sa...

Jag gillar verkligen din vita bärbara dator den är snygg. Den passar dig på något sätt. Det där med att ha dryck brevid datorn är jag lika hopplös med. Jag har allt som oftast antigen kaffe eller te stående brevid mig när jag sitter och bloggar. Jag har förstått att din bloggplats skiftar en hel del med tanke på att du ofta befinner dig på resande fot.

Ha en bra helg.

Västmanländskan sa...

Ja, det är väl bra med bärbart!

Taina sa...

Ajaja, akta dig för vattnet bara ;)
Håller med dig, datorn är verkligen snygg. Jag är på jakt efter en ny bärbar. Tror det blir en rosa Mac, hihi. Alltid retar det någon.
Ha en fin helg!

Marianne sa...

Jag har kaffet/colan/vattnet så långt bort på skrivbordet som möjligt - det efter en katastrofal olycka med en latte rakt över datorn. Vattnet har jag förresten alltid i en liten platsflaska och dricker ur den, och stänger korken hela tiden. Garanterat spillfritt.

Ps. Fyller på plastflaskan, köper inte ständigt nya, för miljöns skull.

Miss Marie sa...

under ytan - japp, bröllop på g här! förhoppningsvis bara ett bröllop för mig! :)

sara - kan rekommendera vaio. men den står nog inte emot kaffe... :)

tania - en rosa mac låter super! jag tänkte skaffa en rosa själv, men vågade inte!!! fick bli en vit istället...

trevlig helg allihopa!

underytanjag sa...

Hoppas också att det räcker med ett bröllop för din del! Fast jag fick iallfall prova två helt olika varianter både stort sommar- och litet vinter- Livet blir ju inte alltid som man tänkt sig. Lycka till med alla planer jag minns hur ambitiös jag var och handmålade alla inbjudningskort. Jisses inser precis att det var tio år sen!