fredag, mars 06, 2009

Leila

Såg ni Leila på Landet häromdagen? Inte jag heller. Men om ni följer länken så kan ni se det på TV4 replay i några dagar till. Värt att se. Jag får sommarkänslor en masse och skulle kunna sitta och titta om och om igen bara för att det är så mysigt. Den där rabarbersemifreddon hon gör ska jag nog försöka ge mig på någon gång i sommar, kan det bli annat än succé? Eh, det skulle vara eftersom det är jag som bakar den... :)

Vid det här laget vet ni säkerligen att Leila kommer med en tidning också, med recept och inredningsidéer. Här kan ni beställa en prenumeration för 59 kronor för 2 nummer, inte dåligt. Och gillar man Leila på tv och hennes kokböcker så borde man ju gilla tidningen också.

2 kommentarer:

Mia sa...

Hon är lite för sockersöt för min del. Dessa klämkäcka kommentarer på stockholmska - det funkar inte riktigt för mig...

Miss Marie sa...

Mia - Jag hade svårt för Leila ett tag också, men nu tycker jag bara det är härligt! Hon känns lite stelt amerikansk på nåt sätt och jag tycker det är underbart! :)