torsdag, mars 19, 2009

Sommar hos Åhlens

Åhlens har verkligen lyckats med sitt sortiment till sommaren! Jag gillar verkligen Åhlens, tycker att de har riktigt bra grejer. Men i vissa städer är deras varuhus så röriga! Som i Örebro, där hittar jag aldrig någonting, det finns ingen struktur i hur det är upplagt och var saker och ting finns! Det är som ett myrbo! Däremot är Åhlens i Linköping en riktig dröm, där kan jag gå länge och hitta en hel massa fint. För att inte tala om Åhlens i Göteborg och Stockholm såklart, men de spelar ju i helt andra divisioner....

Jag gillar verkligen sakerna på collaget ovan! Korgar att lägga saker i kan jag aldrig få för mycket av, och en liten färgklick är alltid bra! Jag gillar också den matchande papperskorgen. Snyggare papperskorg får man leta efter. Lite färgglada saker till köket är också bra och visst är den rosiga brickan söt? Som gjord för saftglas en varm sommardag! :)

2 kommentarer:

Desiree sa...

Åh vad mycket vårfint och glada och härliga färger!

Miss Marie sa...

desiree - ja, visst blir man alldeles vårglad! :)