tisdag, mars 03, 2009

Tiffanys

Jag tycker att de här vigselringarna från Tiffany & Co är så söta. De juvellerare som jag har pratat med i Sverige rekomenderar bara diamanter i platinaringar och jag kan inte låta bli att tycka att det är lite tråkigt. Elegant och snyggt, absolut, men ändå. Rosa eller blå safirer, som i ringarna från Tiffanys, är ju jättesöta i vigselringar. Tänk er att dessa ringar är cirka 2mm breda, då blir det ju inte over the top med färg. Me likey. Och de är inte så dyra som ni tror! Tiffanys vigselringar med stenar är i samma prisklass som svenska affärers ringar.

Annat snyggt hos Tiffanys är deras vackra silversmycken. Jag gillar de tre halsbanden ovan väldigt mycket!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Har du tittat på Efva Attlings vigselringar? Hon har gjort en superfin med en rosa fin sten....min favvo. Är tom lite sugen på att köpa den trots att jag varit gift i 10 år....

www.efvaattling.com

Ringen heter Dolce Vita Pink, bara en sån sak.

Miss Marie sa...

Lotta - den var riktigt snyggt! och ett tioårsjubileum är väl skäl nog för en ny ring? :) tyvärr passar den inte till min förlovningsring som har en liten större diamant, men den skulle ju passa finfint till andra handen... :)