måndag, april 20, 2009

Lite lika

När jag kollade på bilderna jag tog på Max häromdagen så tyckte jag han verkade lite lik någon... Mig!

Bilden på mig är från 1984 (tror jag) och jag är cirka ett halvår äldre än vad Max är på dessa bilder. Mamma fick absolut inte knäppa mina skor hos fotografen, så jag sitter med oknäppta skor på bilden och dreglar för fullt. Mamma hade sytt klänningar till mig och mina systrar i samma tyg, så vi är matchade och fina på bilderna. För att få mig att skratta fick visst fotografen stå och leka apa bakom kameran, och som ni ser så funkade det!

Maxen är lite coolare än vad jag var, så han är mer van vid kameran och bryr sig inte. Men vi dreglar lika mycket båda två, och visst är vi lite lika? Om inte annat så iallafall på Emil i Lönneberga-håret! :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Sötnosar båda två och visst syns det att ni är nära släkt:)/ullis