torsdag, april 09, 2009

München

Om München är så här hela tiden så kommer det inte bli några problem att flytta hit! :) Ända sedan jag kom hit så har det varit kanonväder, med sol och temparaturer mellan 15-20 grader. Och det hade jag inte alls packat för. Jag dividerade hurvida jag skulle ta med min tjocka vinterjacka eller bara den lite tunnare vinterjackan och gick på den sistnämnda. Jag har inte behövt använda den en enda gång, så är det med det!

Uteserveringar och ölserveringar är hur mysiga som helst, och träden är gröna och blommarna börjar slå ut! Viva München! :)

7 kommentarer:

Lisa Christensen sa...

Jag har en dansk kompis som har bott i London, Italien och München och hon fullkomligt älskade München! Det var nästan så att jag ville flytta dit själv när hon talade om stan. Du får rapportera sedan om hon hade rätt! :)

Miss Marie sa...

Lisa -jag lovar att rapportera! :)

Desiree sa...

Låter helt perfekt ställe att njuta av påsken på. Stannar ni över påsken där. Vilket härligt kort det är precis så det ska vara. Ha en bra helg. Kram.

Miss Marie sa...

Desiree - Ja, jag åker hem efter påsk. Kul med några långlediga dagar! :) Ha en bra helg du också!

akira sa...

LÅter hur härligt som helst!!

christel sa...

Munchen ÄR hur fint som helst! Och så är det nära till fina slott och höga berg :)

Miss Marie sa...

Akira - det är det! :)

Christel - Det är verkligen fint, inte alls så som jag trodde! Väldigt många fina slott finns det, o höga berg också!