tisdag, april 21, 2009

Trist

Jag känner mig lite ofokuserad för tillfället. Mycket som snurrar runt och jag har problem med att fokusera på rätt saker. Trött och trist.

Och så tycker jag att jag går i samma fotspår om och om igen. Jag behöver nya utmaningar! Eller åtminstone några knep om hur jag kan sminka mig annorlunda eller nåt. Ni vet när man står framför spegeln och lägger på samma smink dag ut och dag in. Samma skugga, samma streck. Blä, jag behöver en förändring. Inspiration.

Basta.

Men nu tillbaks till D-uppsatsen. Oh, happy day!

7 kommentarer:

Mia sa...

Jag skriver B-uppsats och tycker det är pest och pina just nu. Hur är det inte för dig då!?
Vad skriver du om förresten?

Kram

Sara sa...

Hm... D-uppsats eller testa nya sminktekniker...? Svårt. ;)

Sara sa...

Förresten... Ditt fina, fina armband blev min syster så förtjust i att jag var tvungen att ge bort det!

Desiree sa...

Visst behöver man nya tips och tricks då det gäller sminket annars blir det bara samma samma hela tiden. Det är inte lätt att komma på nya saker och tricks på egen hand. Kolla in denna siten som jag hittade. Jag tycker det finns en hel del bra. Annars är det alltid kul att kosta på sig en make up kurs på typ make up store antigen privat om man kan kosta på sig lite mer eller sammla ihop några kompisar och få en gruppkurs det blir ju lite billigare. Kolla in make up tv.

http://www.makeuptv.se/

akira sa...

Ååå söta du... ja visst kör man fast ibland. Skickar en muntra-upp-dig-kram!!

Miss Marie sa...

Mia - jag tror inte det beror på vilken bokstav som står före -uppsats, det är lika jobbigt ändå! håll i dig nu: jag skriver om eg-arbetsrätt och om mammaledighetsdirektivet ur ett jämställdhetsperspektiv... intressant va? ;)

sara - mmm, svåra vaaal! :) Kul att hon tyckte om armbandet då! :)

Desiree - åh, va kul det skulle vara med en sminkkurs med kompisar! nu är ju alla mina kompisar tyvärr utspridda över hela landet, så det lär ju inte hända :( jag får kolla på makeuptv istället!

akira - tack!

Tiger sa...

Ryck upp dig hjärtat! När man minst anar det så vänder det och något riktigt kul händer!