måndag, april 20, 2009

Ghosts of Girlfriends Past

Jag är alltid på jakt efter nya filmer att se. En bra film går före vilket tv-program som helst. Inte för att det finns så många bra att välja på, eftersom det mesta är halvdokumentärt dravel (Färjan, Robinson, Sjukhuset och whathaveyou), men iallafall! Ghosts of Girlfriends Past tycker jag ser riktigt lovande ut, särskilt som jag är en sucker för romantiska komedier! Premiär 1 maj i USA, det betyder väl premiär i Sverige om nåt år eller så... snark.

3 kommentarer:

Tiger sa...

Åh, vilken perfekt film! :) Längtar! :)

Annika sa...

Ja, jag såg trailern på TV igår. Verkar vara lite kul. Bra film för mig och K att se (det är så skönt nu när man slipper tecknat och barnfilmer, hihi)

Miss Marie sa...

Tiger - vi får se den tillsammans! :)

Annika - du får berätta hur den var! Skönt att slippa barnfilmerna kan jag tänka mig! :)