torsdag, maj 21, 2009

It's a Shoe Thing

Huvudsaken sitter på fötterna. Just nu är skor och strumpor hetaste bröllopsaccessoaren. Och jag följer trenden att inte välja helvita skor (och skorna passar perfekt, de är som en dröm!), för visst är det kul att matcha den helvita klänningen med lite färg? Har aldrig riktigt fattat den här trenden med vitt vitt vitt. Vit klänning, vita blommor, vita skor och vita... ja, allt annat. Såklart elegant, men lite fantasilöst kanske? Eller ja, det kanske bara jag som inte är tillräckligt elegant... :) Kolla förresten in sulan på de röda skorna, "I do" på skosulan, perfekt när man knöböjer framme vid altaret!

3 kommentarer:

akira sa...

vavavoom säger jag om dina skor som du ska ha på the wedding!!!! me like!!

Desiree sa...

Jag tror faktiskt på en annan färg på just bröllopsskor än de vanliga vita. Det är liksom lite kul med något som bryter av. Ger en spännande touch, en liten förtjusande överraskning som liksom tittar fram. Dessutom är det praktiskt då man ofta kan ha dessa skor till betydligt mer framöver än ett par vanliga vita tranditionella bröllopsskor.

Miss Marie sa...

Akira - me too! :)

Desiree - Absolut! Jag håller med i allt du säger!