torsdag, maj 14, 2009

Snygg men dum?

Natalia Vodianova är verkligen jättesnygg. Hon gör sig otroligt bra på bild. Men som programledare? Njae, kanske inte riktigt va? Jag har nu genomlidit den andra av de två seminfinalerna i Eurovision, och programledarna var riktigt kassa! Kanske är det den stilen de har i Östeuropa? Inte vet jag. Jag undrar mest varför de skriker så fasligt, och varför den manliga programledaren kände sig tvingad att ha ett järngrepp om Natalias midja nästan hela tiden? Trodde han att hon skulle fly ifrån honom om han släppte taget? Eller oroade han sig för att hon var så smal att hon skulle gå av på mitten om han inte höll fast henne? Det är en fråga vi aldrig kommer att få svar på.

Och för övrigt tror jag att Norge kommer vinna hela altet. Med Sverige på en andraplats. Jomenserru.

1 kommentar:

akira sa...

HAHA du skriver så roligt du... själv kollade jag inte på skiten. Kanske kolla på finalen när sverige vinner!