måndag, september 28, 2009

Resor och besök

Jag skrev ju om Oktoberfesten. Vi måste vara de enda ex-pats i München som inte har några besök inplanerade under den tiden! :) Eller, två kompisar kommer hit nästa helg, men det är bara för att han ska jobba här i München några veckor och hon följer med som sällskap ett tag och de samtidigt passar på att hälsa på oss, tror inte att de är så lockade av ölfesten! :)

Men efter det börjar besökarna droppa in, i oktober är vi fullbokade och några besök i november/december börjar också inplaneras och så måste vi ta oss till Sverige på dop nån gång och sen borde vi verkligen åka till England, det var i februari jag senast var där! Sen blir det jul och hur vi gör då, ja, det har vi icke bestämt ännu! Ingen fara att vi ska bli uttråkade... ;)

Och jag borde verkligen köpa en almanacka (jag lämnade kvar mina i Sverige!) för annars finns det stor risk för dubbelbokningar!

2 kommentarer:

Annika sa...

Du verkar ha totalt fullt upp med besök och inplanerade resor.
COOLT att få vara i Bayern under oktoberfesten!! Det skulle jag gärna uppleva.

Miss Marie sa...

Annika - det kanske bara är jag som tycker Oktoberfesten är överskattad! :D Många verkar gilla den!