onsdag, september 09, 2009

Wednesday Snacks

Harlow har blivit storasyster och Nicole Richie och Joel Madden har blivit föräldrar igen, åt Sparrow James Midnight Madden. Jag gillar namnet, särskilt hur det matchas mot storasyster Harlow. Harlow och Sparrow, nice!
Cameron Diaz lyser i klarblått på en filminspelning. Jag gillar starka färger i höst!
Nicole Kidman och Keith Urban gosar under en tennismatch i US open. Jag gillar Nicoles klänning!
George Clooney tar med nya flickvännen på gala. Jag gillar flickvännens klänning! Fallet påminner om min brudklänning (undrar om hon också hade många som stod på hennes släp under kvällen?). Och så gillar jag färgen!
SATC har börjat spela in nya filmen, någon som är intresserad? Klart vi är! Men liiite tråkigt ändå att de inte kunde ha den förra filmen som la grande finale, men jag antar att det är för mycket pengar att gå miste om.Jag kommer iallafall se den. Jag gillar Charlottes rosa väska! :)

3 kommentarer:

Annika sa...

George Clooneys tjejs klänning är bara SÅÅÅÅ vacker!! Vilket fall, vilken färg. GILLAR!!
oCH ja, det ska bli jättekul med satc, men visst "oroar" man sig lite...den förra filmen VAR ju verkligen en utsökt grand finale! Egentligen.

Miss Marie sa...

Annika - tänk om man kunde gå runt i en sån klänning hela dagen? :) Jag håller med om SATC, men antar att det rör sig om för mkt pengar...!

Millan sa...

Hihi sa lustigt. Nar jag sag fotot pa Nicole Kidman trodde jag forst att det var Tompa som hon satt och gullade med ;-)