tisdag, november 03, 2009

Bröllopsbilder

Hur underbara är inte dessa bröllopsbilder? Jag gillar verkligen när fotografen tänker outside the box och vågar ta lite mer annorlunda bilder. Som bilden här under, där det finns många kort på samma bild. Engelsmannen skulle säkert kunna förklara hur man kan göra en sån bild, men jag tror inte jag skulle fatta iallafall! Men visst är den vacker och annorlunda?Och jag gillar ju verkligen bildern med sånt här "sun flare", vad nu det kan tänkas heta på svenska? Och det var så jag tänkte att våra bröllopsbilder skulle kunna vara också... Om bara solen hade visat sig. Men jag antar att regnmoln har en viss charm de också! ;)

2 kommentarer:

Desiree sa...

Ja det är verkligen kul med fotografer som kommer med bra och annorlunda ideér. Jag gillar kortet där brudparet går mot varandra och det finns massor av kopior av dem längst med sjön. Det blev en vacker sekvens. Sedan gillar jag brudens röda bolero och gula blomma i håret. Coolt och vackert. Även brudparet har tänkt utanför the box och verkligen lyckats få till det här.

Miss Marie sa...

Desiree - ja, visst är det en vacker o stämningsfull bild?! Och ja, jag tror det är lättare för fotografen att tänka outside the box när även brudparet gör det!