tisdag, november 03, 2009

Jul hos Broarne

Nu får man väl ändå lov att börja tänka på julen? Engelsmannen ligger i sängen med en förkylning. Jag hoppas att det inte är grisen som har kommit, och att jag inte blir sjuk! Och att han snabbt blir frisk, vi ska ju till England på torsdag!

Hos Broarne hittade jag dessa söta julprydnader, som jag inte skulle ha något emot att ha hemma hos mig! Tycker att de är lite lagom juliga, så man kan börja använda dom tidigare än december! Lite mer vintrigt sådär. Ja, förutom hjärtat som säger God Jul förstås, det är ju ganska juligt! :)

2 kommentarer:

Desiree sa...

Det var söta julgrejer. Ja nu känner man verkligen att julen börjar närma sig. Det dyker upp jättemycket i affäerna och det kommer mycket julkataloger. Hoppas att engelsmannen kryar på sig snabbt och att du slipper bli smittad. Hur länge blir ni i England?

Miss Marie sa...

Desiree - jag gillar verkligen att kolla på julgrejer i affärerna, så mysigt! :) Vi blir bar i England en långhelg.