fredag, november 13, 2009

Fredagstema: Underifrån

Hmm. Dagens tema från Simone är underifrån. Hmm. Hmm.

Som ni kanske märker tycker jag det är ett svårt tema!Men den här bilden får bli mitt tema idag! Det är Engelsmannens bror som försökte lära sig åka vattenskidor i Sverige i somras. Men kom aldrig över vattenytan! Jag har aldrig sett någon som inte ens får upp huvudet över vattenytan när de försöker åka vattenskidor! Han provade tre gånger och ingen gång kom han över vattenytan! Jag vet inte hur han lyckades med det! :) Men han såg vattnet underifrån iallafall! :)

Tyvärr kan jag inte längre kopiera in listan på deltagarna i fredagstemat, men vill ni se fler fredagsbloggare så får ni gå in hos Simone!

15 kommentarer:

Taina sa...

Men stackaren då!!! Måste ha sett komiskt ut att inte ens få upp huvudet!!! Jag undrar om han ens hann reflektera vad han så underifrån? Hahahaha!!

Trevlig helg!

akira sa...

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Riktigt kul tolkning!!!

Annika sa...

Skitbra tolkning på temat!! GILLAR skarpt! Snacka om att han fick se det underifrån!!
HAHA.
Ha en fin helg!!

Millan sa...

hahaha :-). Fast jag ska inte skratta... for precis sa dar ser det ut nar jag forsoker ocksa!

Desiree sa...

Ha ha ha helt underbart! Nog fick han se vattenytan underifrån alla gånger. Stackare. Ja det är inte lätt att åka vattenskidor alla gånger.

Fritt ur hjärtat sa...

Tack för dagens andra gapskratt! KUL!

Miss Marie sa...

Taina - jag tror inte att stackaren såg särskilt mycket därunder, förhoppningsvis blundade han! :)

Akira - ;)

Annika - eller hur! svenska insjöars bästa synvinkel!

Miss Marie sa...

Millan - jag tror nog att du åtminstone fick upp huvudet över ytan, men det fick inte han! :D

Desiree - nej, han fick lära si den hårda vägen att det inte är lätt... ;)

Simone - varsågod! :)

Nilla sa...

Ha ha! Härlig bild!

Anonym sa...

En fråga till dig.

Hur får man detta att funka i Svedala?

http://www.bbc.co.uk/iplayer/

Tack på förhand.

Finns inget som slår engelsk TV ;)

Sparkling sa...

haha underbar bild!

Annika sa...

Haha! Det skulle lika gärna kunna varit jag...Kul!

Miss Marie sa...

Nilla - tycker jag också!

Anonym - så vitt jag vet funkar bara bbc i player i Storbritannien. Vi kan iaf inte kolla på det här i Tyskland. Sorry!

Sparkling - tack!

Annika - ja, men ibland är man glad att man inte är människan på bilden! :D

Västmanländskan sa...

Hi, hi - har en känsla av att jag skulle se ut precis just så om jag skulle försöka mig på vattenskidor.

Anna, Fair and True sa...

Haha, klockren tolkning!