tisdag, november 10, 2009

Pappor

Visst kom ni väl ihåg far i söndags? Nog förtjänar de att firas! Jag firade min på avstånd, när man är expat är det bra att ha syskon som inte är det och som kan fixa med present och dylikt. Tack syster för det!

I England firas fars dag i maj och jag gissar att far firas på många olika dagar i hela världen!

Och visst är det nåt sexigt med pappor? (Ja, inte er egen hoppas jag!...) I Sverige är man ju ganska van vid att se pappor gå runt med sina barn på pappaledighet. Jag har en kompis som gillade(r?) att spana på pappor under sin powerwalk! Kanske inte helt moraliskt rätt, men visst har hon en poäng! :)

Här är det hollywoodhunken Cam Gigandet (från Twilight) som bär runt på sin dotter, Everleigh Rae. Som sagt, det är nåt sexigt med pappor... ;)

4 kommentarer:

Tiger sa...

Vilken snuskig kompis du måste ha!!!!

Anonym sa...

Hm, sitter och funderar på om jag är konstig, för jag tycker inte att det är något sexigt med pappor öht. Kanske mest för att de ändå är förbjuden frukt.
Så när jag och min kille väl får barn, så kanske jag kommer tycka att han är en hot dad ;)
/Pernilla

Iccan sa...

Mmmm, jag vill äta upp killen på bilden! :)

Miss Marie sa...

Tiger - japps! :)

Pernilla - verkligen? inte det minsta? tycker det är sexigt när man ser en pappa ta hand om sitt barn! men jag gillar ju den omtänksamma omhändertagande typen, så kanske bara är jag! :)

Iccan- visste väl det...! ;)